Реалії навчання у Великій Британії. Досвід еколендівця - ЕКОЛЕНД

Kindergarten

Set from 2 years
St. M. Horynya, 11

School

Set 0-4 classes
St. Pluhova, 12

LYCEUM

Set 0-11 classes
St. M. Horynya, 11

E-LEARNING

Set 5-11 classes
Distance education

Реалії навчання у Великій Британії. Досвід еколендівця

Де ти навчалася і як туди потрапила?

Школа St. George’s знаходиться поблизу Лондона. Я пройшла співбесіду з директоркою й потім мене одразу зарахували. Пізніше дізналася, що конкурс був 60 людей на 1 місце. Хоч це і приватний заклад, але я навчалась безплатно.

Що саме тобі там вперше впало в око?

Величезна дружня атмосфера серед учнів. Їх 200 людей, але всі добре знайомі й спілкуються між собою. Це пояснюється тим, що заняття проводять не класами, а групами, тому школярів постійно “міксують”. Також я одразу відчула підтримку й допомогу свого нового британського оточення, за що їм дуже вдячна.
Стосовно навчання то зі старту помітила багато контрольних, самостійних, тестувань. Чи не щодня писала різні роботи. Є обов’язкові предмети: релігія, математика, англійська мова, біологія, фізика, хімія. Далі починається величезний перелік дисциплін, які маєш обрати. 3-4 предмети в залежності від того, скільки годин ти вивчаєш “Science” (профільний чи базовий рівень). На вибір пропонують IT, театральне мистецтво (drama), кулінарію та багато-багато іншого. Особисто я зупинилась на музиці, IT та art. До прикладу в art ми не тільки пізнавали мистецтво, малювали й творили, але ґрунтовно працювали з дизайном.

Який урок/уроки найбільше запам’ятався?

Це був урок біології. Ми розрізали серця овечок, що зберігалися у морозильних камерах. Тоді якраз проходили будову серця у лабораторному форматі. Вчителі пояснювали де саме розрізати, щоб побачити туди чи іншу складову цього органу. Схожа практика повторилася з легенями вівці. Для мене це дуже незвично.

Як проходило оцінювання в школах Великої Британії?

З 10-ого класу стартує дворічна підготовка до важливих іспитів GCSE.
Окрім базових знань, педагоги місяцями розповідають про різні методики ефективного написання таких завдань, а потім ще пів року працюють з учнями над вдосконаленням.
Також ще є 2 екзамени в рік. Наприклад з англійської мови дуже багато різної письмової роботи. Екзамен складає вся паралель одночасно, але спершу пишеться пробна версія GCSE.

Яка особливість їх вчителів від наших?

Звісно є дуже різні педагоги й складно щось так одразу виокремити. Як і в ліцеї, більшість молоді й сучасні та віком приблизно 25-40 років. Старші рідко трапляються. Різниця від наших, мабуть, у тому, що британські тримають більшу дистанцію під час спілкування. В них навіть є правило ніколи не доторкатися до учнів чи не дозволяється підписуватись на сторінки вчителів у соціальних мережах.

Які, на твою думку, найголовніші відмінності процесу навчання у Великій Британії порівняно з українською школою?

У британській школі величезний акцент іде на розвиток креативних навичок. Якщо в Україні часто за пріоритет є точні науки, то там такого немає. Як доказ, за весь час навчання у мене було лише два домашніх завдання з хімії. Загалом, найбільше засиджувала над англійською, подекуди по три години на день. Цікаво, що вчителі повинні давати такі домашні завдання, щоб учні не витрачали більш як 40 хв на один предмет, але то не завжди виходило. 🙂
Дуже відчувається, що звичні для нас гуртки чи студії у Британії інтегровані як повноцінний предмет з відповідним ставленням. Мене спершу дивувало наскільки серйозно та вимогливо всі ставляться до всього процесу навчання, але з часом звикла.
Однак попри безліч цікавинок й можливостей, почувалась там трохи стресово, адже все ж таки нова країна, нове середовище. Зараз у ліцеї мені набагато комфортніше, але я надзвичайно вдячна школі St George’s за гостинність, підтримку і можливість там розвиватись.

 

 

LATEST PUBLICATIONS

7 “так” у спілкуванні з дітьми

Як правильно спілкуватись з дітьми? На що звертати увагу? Як підбирати слова? Як досягати взаєморозуміння? Як поводитись у кризових ситуаціях? Помилково вважати, що комунікація з

Попередня реєстрація