Комунікація як основа ефективної співпраці педагогів, учнів та батьків - ЕКОЛЕНД

Kindergarten

Set from 2 years
St. M. Horynya, 11

School

Set 0-4 classes
St. Pluhova, 12

LYCEUM

Set 0-11 classes
St. M. Horynya, 11

E-LEARNING

Set 5-11 classes
Distance education

Комунікація як основа ефективної співпраці педагогів, учнів та батьків

Спілкування та будь-який обмін словесною, текстовою, візуальною інформацією — це невід’ємна частина нашого життя. То ж і її роль важко переоцінити. У відносинах школа-діти-батьки доброзичлива атмосфера в стосунках забезпечується саме ефективною комунікацією.

В процесі навчання у школі виникає безліч ситуацій, у яких потрібно спілкуватися з батьками. Причини можуть бути різноманітними: як позитивними, так і не дуже. Різним буває і формат комунікації: телефоном, через відеозв’язок чи при особистій зустрічі.

Саме ефективна комунікація закладає основи подальших тісних доброзичливих стосунків у відносинах трьох сторін. Ось декілька простих порад, якими послуговуються в практиці педагоги ЛІЦЕЮ “ЕКОЛЕНД”:

  • обговорюйте все у спокійному, виваженому тоні та врівноваженому емоційному стані;
  • обов’язково дізнайтесь очікування батьків від спілкування;
  • чітко аргументуйте свої твердження;
  • уважно слухайте опонента та дайте йому можливість висловитись повною мірою;
  • не будьте упередженими;
  • фокусуйте увагу на позитивних моментах спілкування замість концентрації на недоліках.

 

Ці прості правила сприятимуть налагодженню ефективної комунікації як з учнями, так і з батьками, допомагатимуть згладжувати конфліктні ситуації та створюватимуть доброзичливу атмосферу. Адже кожному з нас потрібно, щоб його не тільки вислухали, але й почули. Сформовані “лінії зв’язку” ще довгий час працюватимуть на якісну співпрацю усіх сторін та продуктивний результат.

Наталія ОДРИБЕЦ,
тьютор Дистанційної освіти,
ЛІЦЕЙ “ЕКОЛЕНД”

LATEST PUBLICATIONS

7 “так” у спілкуванні з дітьми

Як правильно спілкуватись з дітьми? На що звертати увагу? Як підбирати слова? Як досягати взаєморозуміння? Як поводитись у кризових ситуаціях? Помилково вважати, що комунікація з

Попередня реєстрація