Проєктна діяльність: досвід маленьких еколендівців - ЕКОЛЕНД

Kindergarten

Set from 2 years
St. M. Horynya, 11

School

Set 0-4 classes
St. Pluhova, 12

LYCEUM

Set 0-11 classes
St. M. Horynya, 11

E-LEARNING

Set 5-11 classes
Distance education

Проєктна діяльність: досвід маленьких еколендівців

“Творцем може бути кожен,

якщо у нього є те, що його надихає

Платон

 

Перед вчителями часто постає питання, як створити умови творчого саморозвитку учнів та надати їм можливість самореалізуватися. Сьогодні пропоную розглянути проєктну діяльність, як одну з ефективних складових освітнього процесу.

Завдяки цьому методу учні здобувають та систематизують нові знання, вчаться бачити проблему під різними кутами, знаходити та орієнтуватись в інформації, приймати самостійні рішення.

Використовуючи проєктне навчання на уроках у молодшій школі, важливо враховувати психологічні і вікові особливості дітей. Для початкової школи воно має бути короткотривалим та під постійним контролем вчителя. Діти можуть виконувати завдання, як індивідуально, так і в груповій, колективній формі, що дозволяє створити їм свій власний унікальний продукт.

Перед тим як розпочати роботу, потрібно сформулювати мету, завдання та план дій. Для кожного учня вчитель покроково розробляє план виконання такої діяльності та перелік дій, які дитина повинна виконати. Робота над проєктом передбачає пошук, систематизацію, обробку та узагальнення інформації, а результатом має стати певний продукт.

За 4 роки навчання у початковій школі мій клас працював над такими проєктами:”Різноманітний світ тварин”, “Створення мультфільму ANIME”, “Вивчення історії субкультури стиляг”, створення газети, розробка комп’ютерних презентацій,  різноманітних реклам,листівок, виставок малюнків, організація дослідницької роботи тощо.

Проєктна діяльність дозволяє спробувати та проявити свої сили, набути й застосувати знання, принести користь і показати досягнутий результат. За видами проєкти можуть бути: творчі, ігрові, дослідницькі, інформаційні, спортивні, музичні, екологічні, природничо-наукові, історичні.

Вони грунтуються на таких принципах, як: добровільність вибору діяльності школярами, врахування інтересів та психологічних особливостей дітей, корисність, пильність та доведення до кінця, якість та культуру праці, естетичний зовнішній вигляд, дотримання правил безпеки.

Під час організації навчання вчитель має допомогти учням визначити мету своїх проєктів,рекомендувати джерела для пошуку інформації, сприяти прогнозуванню результатів, створити умови для активності дітей, бути помічником та партнером, а також допомогти оцінити отриманий результат.

Як показує мій власний досвід, якщо систематично залучати дітей початкових класів до проєктної діяльності – це дасть їм можливість опановувати цей метод не лише, як частину навчального процесу. Вони будуть вчитись самостійно критично мислити, а також організовувати та планувати свою життєдіяльність.

Марія Ліщевська,
вчителька молодших класів
ЛІЦЕЮ “ЕКОЛЕНД”

LATEST PUBLICATIONS

7 “так” у спілкуванні з дітьми

Як правильно спілкуватись з дітьми? На що звертати увагу? Як підбирати слова? Як досягати взаєморозуміння? Як поводитись у кризових ситуаціях? Помилково вважати, що комунікація з

Попередня реєстрація