Сила квестів у процесі навчання та в реальному житті - ЕКОЛЕНД

Kindergarten

Set from 2 years
St. M. Horynya, 11

School

Set 0-4 classes
St. Pluhova, 12

LYCEUM

Set 0-11 classes
St. M. Horynya, 11

E-LEARNING

Set 5-11 classes
Distance education

Сила квестів у процесі навчання та в реальному житті

Як зацікавити сучасних дітей до уроку і зробити його настільки захоплюючим, щоб про нього згадували ще не одне заняття і запитували, коли ж буде наступне? Відповідь очевидна – покреативити. І тут нам у пригоді стануть квест-технології. Вже від одного слова «квест» у дорослих збільшуються зіниці й насторожується слух, не кажучи про дітей, яких так захоплюють ці ігри.

Згадую свій перший дистанційний квест ще зі студентських років. Ні, тут мова не про звичну тепер усім онлайн-форму комунікації, тоді ще такі методи мало практикувались. Все набагато простіше. Через відстань я не мала змоги привітати сестричку з днем уродин. Однак, коли вами керує палке бажання зробити сюрприз, то навіть сто кілометрові відстані не будуть перешкодою. Тоді я заздалегідь проклала маршрут зі станціями до основного «місця призначення» мого подарунка. Пам’ятаю, як сьогодні, сльози радості та ті щирі емоції захоплення, які лунали у динаміках мого телефону, коли сюрприз було знайдено. Тепер саме такі відчуття (тільки без сліз :)) супроводжують юних учасників освітніх квестів на Планеті “ЕКОЛЕНД”.

Технологія квест-уроку дає змогу моїм учням потрапити у зовсім інший вимір, а саме: світ головних героїв наших підручників. Дітки кожного разу з ними зустрічаються на уроках англійської мови, читають нові пригоди та історії джина Месіда, Оскара, Едді, Сінді та Лін; чи Міс Паркер та її учнів. А як вам ідея оживити наших книжкових персонажів? Юним еколендівцям це дуже до вподоби, особливо читати чарівні послання Месіда та отримувати його магічні календарі успіху та екодолари у подарунок!

Технологія квесту стимулює розвиток креативного, логічного та критичного мислення, привчає оцінювати ситуацію з різних кутів. А емоційність та динамічність процесу проходження сприяють кращому запам’ятовуванню інформації та активізують навчальну діяльність ліцеїстів. Слід пам’ятайтати, що такі головоломки та ребуси можна застосовувати не лише в навчальному процесі чи спеціальних квест-кімнатах, а й у звичному повсякденному житті, до прикладу, моя історія з днем народження сестри. Навіть виконувати домашні завдання буде значно цікавіше, якщо розділити це на декілька станцій квесту (в залежності від кількості предметів) з винагородою після проходження. І у вас можуть бути власні мамодолари на омріяні навушники чи бейблейди.

Марія Микитенко,
вчителька англійської мови
ЛІЦЕЮ «ЕКОЛЕНД»

LATEST PUBLICATIONS

7 “так” у спілкуванні з дітьми

Як правильно спілкуватись з дітьми? На що звертати увагу? Як підбирати слова? Як досягати взаєморозуміння? Як поводитись у кризових ситуаціях? Помилково вважати, що комунікація з

Попередня реєстрація