Гра як ефективний засіб навчання

Вивчення будь-якої теми з абиякого предмета може здатися доволі нудним і нецікавим заняттям, якщо усе відбувається монотонно, містить один вид діяльності й ніяк не мотивує учнів. Завдання вчителя – організувати навчальний процес так, щоб кожен школярик захотів вчитися. І дуже важливо викликати у нього глибоке зацікавлення до предмета. Ось тому, ми у ЛІЦЕЇ “ЕКОЛЕНД” учнів 1-4 класів, зазвичай, навчаємо через гру.

Гра – основна та найулюбленіша форма діяльності дитини, особливо в молодшому шкільному віці. У ній приховані необмежені можливості для реалізації творчого потенціалу як педагогів, так і учнів. Поняття “гра” є досить багатогранне. З одного боку, гра — розвага, вільне заняття, яке проводиться заради інтересу. З іншого — один із способів передачі знань.

Ігрова діяльність наче іскорка, яка запалює вогник допитливості, зацікавленості і вимагає концентрації уваги учнів, напруження їх сил. Завдяки їй життя дітей можна наповнити цікавим навчальним змістом. Але є один дуже важливий аспект, гра має захоплювати учнів, давати їм здорову і цікаву “їжу” для роздумів, і в той же час достатньо складну. Саме в грі проявляються і розвиваються різні сторони дитячої особистості, задовольняється багато інтелектуальних та емоційних потреб, вимальовується характер дитини.
Уроки зі школярами початкової школи вимагають особливого творчого підходу до процесу навчання як вчителів, так і тьюторів. Успішне проведення гри залежить від рівня та ретельної підготовки, організації і, звичайно, від майстерності педагогів та їх відданості своїй справі. Якість занять прямо пропорційна тому, як до нього підготовлені вчителі. Добре продуманий і проведений урок – радість як для дітей, так і для їх наставників.

За допомогою ігор дуже легко змінювати хід уроку, види занять, позбавляти навчальний процес монотонності, знімаючи фізичне напруження, підвищуючи емоційний стан діток. Досить продуктивними є ігри, що спираються на практичні дії школярів, тобто завдання, пов’язані з малюванням, розфарбовуванням, вирізанням, приклеюванням тощо.

Найбільше щастя кожного педагога – активність учнів на уроці, а також високий рівень засвоєння поданого матеріалу. Кожен має знати і усвідомлювати, що працює на кінцевий результат — ЗНАННЯ!

Дітчик Соломія,
тьютор
ЛІЦЕЮ “ЕКОЛЕНД”

Leave A Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *