Усім хай! На зв’язку учениця 11-А класу Юлія Колесник. Минулої п’ятниці у нашому ліцеї відбувся День навпаки. Тоді учні виконували обов’язки працівників ЕКОЛЕНДУ: хтось спробував себе у ролі заступника, хтось у ролі вчителя, а я підмінила маркетолога.
День стартував із привітного контролю на вході від охоронців з 11-А класу – Остапа Кіщака та Артема Різника. Поряд з ними вже виконували функції адміністратора прекрасні Еліна Сергєєва й Поліна Бондаренко з 8-А класу, а також Єлизавета Васьків з 9-А. За їхніми словами, це була дуже складна і кропітка робота, яка вимагає надзвичайної сконцентрованості.
Посаду директорки зайняла одинадцятикласниця Діана Гриб, а заступником з навчально-виховної роботи стала Каріна Карпенко.
Дівчата відчули на собі, що роль керівників у школі досить непроста й відповідальна, адже завжди є заходи чи уроки, які потрібно проконтролювати, або ж документи, в яких треба розбиратись.
Багато учнів нашого закладу перевтілились у вчителів і відчули, як це навчати і заспокоювати водночас непосидючих та допитливих дітей. Вкрай захопливо було спостерігати, як учні-вчителі вміло зацікавлювали на уроках маленьких слухачів.
Крім проведення занять, учні спробували себе ще й у ролі тьюторів. Не менш цікавою і популярною була роль персоналу їдальні. Протягом дня там відпрацювали цілих 4 зміни! Про свою роботу вони відгукувались по-різному. Декому дуже сподобалось і все пройшло легко та весело, а дехто казав, що це заскладно, бо потрібно не лише накласти їжу, а ще й розставити столові прилади для менших і потім все ретельно поприбирати.
У цей день ми провели вибори органів самоврядування, а ще наповнювали шкільний простір веселощами, приємними моментами та цікавинками. Кожен охочий під час перерв міг продемонструвати власні таланти або ж просто повеселити публіку. Трішки згодом ліцеїсти хизувалися своєю майстерною грою на різних інструментах, зокрема фортепіано, гітара, барабани та інші. Тож цілу п’ятницю ми насолоджувалися тим, що відбувається.
Загалом, День навпаки був насичений емоціями та драйвом, але найбільше вразило те, як учні взяли на себе відповідальність за ключові посади у школі, як вправно справлялися з обовʼязками та вміло розв’язували проблеми, якщо вони зʼявлялися.