Вітаю! Мене звати Марина Петрівна. Цьогоріч я вчителька першачків. Традиційно педагоги перших класів Школи “Еколенд” розповідають про 50 днів навчання своїх учнів. То ж і я переймаю естафету та поділюся, як все відбувається у моїх малюків.
Для діток, які лишень прийшли до школи, навчання є надзвичайно цікавим, відповідальним та водночас і складним процесом. Адже в житті хлопчиків та дівчаток відбувається дуже багато змін: нові умови діяльності, знайомства, середовище, обов’язки, новий режим дня. Починається навчання, шкільні справи, турботи. Для того, щоб школярик адаптувався потрібен час, а його обсяг визначається дуже індивідуально. Переді мною, як вчителем, постає багато завдань: навчити учнів не тільки читати, писати, рахувати, а й працювати в команді, ділитися між собою, побороти страх висловлювати свою думку і вміти її відстоювати, допомагати та поважати інших тощо.
Адаптаційний період у нас проходить доволі швидко. Дітки знайшли спільні інтереси з однокласниками та вчителями, адже люблять разом бавитися, малювати, складати lego, пазли, на перервах грати в інтелектуальні ігри (“Зіпсований телефон”, “Дід Панас”, “Fit&Fun”, “Вгадай де це?” від Thinkers тощо). Після навчання школярики відвідують різні гуртки. Гарно, що в нашій Школі їх є так багато і хлопчики та дівчатка мають змогу спробувати усі. Вони завжди діляться зі мною емоціями та розказують, що їм сподобалося і чим вони ще хочуть займатися.
На уроках та перервах учні вчаться дотримуватися правил поведінки. Це вкрай важлива частина виховного процесу. Бо ж освітній процес вимагає зосередженості, посидючості та концентрації уваги.
А ще першокласники дуже допитливі, енергійні, веселі, щирі, відкриті та активні. Щоб заняття були цікавішими, я поєдную ігрову діяльність з навчальною. Діти в захваті від пленерних й бінарних уроків, кейс-уроків тощо.
Позитивні відгуки у них знайшли й різні мотиваційні інструменти. В нашій Школі «Еколенд» дієвим засобом є еколендики, які учні отримують за різні активності. Також цього року ми впровадили мотиваційні щоденники, де малюки мають змогу фіксувати кольоровими наліпками свої досягнення в навчанні та розвитку м’яких умінь. За ці 50 днів разом, дітки дуже здружилися, навчилися гуртом бавитися, ділитися іграшками, підтримувати один одного. На мою думку, такі заохочувальні методи допомагають легше пройти етап адаптації.
Марина СМОТРАКОВА,
вчитель початкових класів
Школи “Еколенд”