Музика, як джерело натхнення та культурного виховання у школі - ЕКОЛЕНД

Дитячий садок

Набір від 2 років
вул. М. Гориня, 11 (Сихів)

Школа / Садок

Набір 0-4 класи
вул. Плугова, 12

ЛІЦЕЙ

Набір 0-11 класи
вул. М. Гориня, 11 (Сихів)

E-LEARNING

Набір 5-11 класи
Дистанційна освіта

Музика, як джерело натхнення та культурного виховання у школі

     Уявіть світ, в якому не існує музики. Відразу виникає відчуття пустоти й одноманітності. Адже вона впливає на наші емоції, надихає, заспокоює та об’єднує. Без музики святкові заходи, концерти, танці, фестивалі стали б неможливими, а фільми і реклама просто – нецікавими. Музичне мистецтво також відіграє важливу роль у культурній спадщині кожного народу, передає традиції та історію.

     Музика у школі – це важлива частина освіти, що сприяє розвитку творчих здібностей учнів та формує культурну компетентність. Вона допомагає формувати вміння спілкуватися й виховує естетичний смак.

     Урок музики охоплює різні види діяльності учнів: спів, музично-ритмічні рухи, гру на дитячих інструментах, слухання музики, елементи музичної грамоти. Учні знайомляться з народною пісенною творчістю, творами композиторів-класиків, вивчають пісні як фольклорні, так і сучасні.

     З особливим трепетом ставлюся до фольклору, оскільки я є ще й етномузикологом, дослідником народної музики. В процесі роботи з дітьми помітила, що вони дуже люблять народні ігри, з особливою легкістю вивчають українські пісні. Щовесни, після великодніх свят, на подвір’ї школи ми з еколендівцями традиційно водимо гаївки. Тут почуєте і гаївки-ігри: «Зайчик», «Ой летіла зозуленька», «Катерина і Василь», «Голубка», «Занадився журавель», «Кривий танець» тощо.  Співаємо: «Травко-муравко», «Ой вийтеся огірочки», «Жучок» та інші.

     Також еколендівці мали творчу зустріч із львівським етномузикологом Любомиром Миколайовичем Кушликом, моїм викладачем. Він є власником найбільшої в Україні колекції автентичних інструментів, особисто зібрав їх та опанував гру на кожному з них. На зустріч пан Любомир приніс невеличку частину своїх інструментів, серед яких були: скрипки, трембіта, цимбали, сопілки, свищики, дощівниця, різноманітні ударні та шумові, навіть екзотичні інструменти. Зокрема предмети побуту, такі як: маґлівниця, коса, підкова, з яких також видобували звуки. Діти мали можливість не тільки послухати про музичні інструменти, подивитися на них, почути їх звучання, а й особисто зіграти, створивши  оркестр.

     Завдяки грі на ДМІ (дитячих музичних інструментах), кожен учень може побути в ролі справжнього музиканта.

     У школі є різні шумові інструменти, ударні, сопілочки й ін. Та особливою популярністю серед дітей користуються діатонічні дзвіночки: яскраві і  різноколірні, кожен з них має свій звук, який відповідає певній ноті. Тому на таких дзвіночках можна заграти мелодію. Учні із задоволенням показують вивчене на святкових концертах.

Музика –  це мова, яку діти розуміють найкраще.

Мирослава РИБЕНОК,

вчитель музики

Школа “Еколенд”

ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ

50 днів у школі: досвід першокласників

Вітаю! Мене звати Марина Петрівна. Цьогоріч я вчителька першачків. Традиційно педагоги перших класів Школи “Еколенд” розповідають про 50 днів навчання своїх учнів. То ж і

50 днів у школі: досвід першокласників

Вітаю! Мене звати Марина Петрівна. Цьогоріч я вчителька першачків. Традиційно педагоги перших класів Школи “Еколенд” розповідають про 50 днів навчання своїх учнів. То ж і

Попередня реєстрація