Опція “Тьюторинг” на Дистанційній формі навчання. Чому це важливо при виборі навчального закладу? - ЕКОЛЕНД

Дитячий садок

Набір від 2 років
вул. М. Гориня, 11 (Сихів)

Школа / Садок

Набір 0-4 класи
вул. Плугова, 12

ЛІЦЕЙ

Набір 0-11 класи
вул. М. Гориня, 11 (Сихів)

E-LEARNING

Набір 5-11 класи
Дистанційна освіта

Опція “Тьюторинг” на Дистанційній формі навчання. Чому це важливо при виборі навчального закладу?

Робота тьютора з учнями, які навчаються на дистанційній формі навчання, має свої особливості. Спілкування з тьюторантами відбувається переважно в онлайн форматі, адже більшість з них перебувають закордоном. Учні цієї форми навчання повинні значно більше уваги приділяти самостійному опрацюванню навчального матеріалу, однак при цьому вони дуже хочуть бути активними учасниками реального життя ЛІЦЕЮ.

Яким же ж має бути тьютор для школярів дистанційної форми навчання? Якщо ви наш майбутній клієнт і ще вагаєтесь, думаю ця інформація буде для вас корисною.
Отож, спочатку тьютор знайомиться з тьюторантом онлайн або офлайн (якщо є можливість), розповідає дитині та, за потреби, батькам про дистанційну платформу й особливості роботи з нею, процес здачі виконаних робіт і принципи їх оцінювання. Він повідомляє кожному учневі про щомісячний розклад занять та можливі зміни, надає інформацію і запрошує на офлайн заходи, які відбуваються в ЛІЦЕЇ (свята, тематичні зустрічі, поїздки та ін.), проводить тьюторіали й артпригоди (залежно від віку дітей), спілкується з батьками у соціальних мережах як індивідуально, так і в групах, комунікує з вчителями онлайн і офлайн.

Тьюторіали на дистанційній формі навчання в основному спрямовані на розкриття потенціалу кожного еколендівця. Вони можуть бути як груповими, так й індивідуальними. У ЛІЦЕЇ всі учні дистанційної форми мають можливість запропонувати тьютору цікаві саме для них теми таких занять.
У процесі постійної комунікації діти стають відкритішими, а тьютор більше дізнається про їхні захоплення. Це допомагає врахувати інтереси кожного і побудувати план зустрічей на наступний місяць.

Тьютор також є співорганізатор різноманітних офлайн екскурсій та майстер-класів, які передбачені програмою дистанційного формату навчання. Він поєднує в собі доброго порадника, менеджера інформаційного центру та емпатійного “друга”. А серед найважливіших його завдань – допомогти дитині в процесі навчання усвідомити свою освітню ціль та відшукати цікаві й ефективні шляхи її реалізації.

Наталія ОДРИБЕЦ,
тьютор Дистанційної освіти,
ЛІЦЕЙ “ЕКОЛЕНД”

ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ

Інформатика в садку

Покоління Альфа недаремно називають цифровим, адже з гаджетами воно товаришує від народження. Ці діти вміють дуже легко комунікувати у віртуальному просторі, а контент генерують, зачасту,

Попередня реєстрація