Інтерв`ю з Христиною Шегдою, керівницею тьюторів, про участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі з тьюторства - ЕКОЛЕНД

Дитячий садок

Набір від 2 років
вул. М. Гориня, 11 (Сихів)

Школа / Садок

Набір 0-4 класи
вул. Плугова, 12

ЛІЦЕЙ

Набір 0-11 класи
вул. М. Гориня, 11 (Сихів)

E-LEARNING

Набір 5-11 класи
Дистанційна освіта

Інтерв`ю з Христиною Шегдою, керівницею тьюторів, про участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі з тьюторства

П. Христино, розкажіть детальніше, що це за захід, хто ще був серед учасників і чому тьютори ЛІЦЕЮ брали в ньому участь?

Вже тривалий час у Ліцеї “ЕКОЛЕНД” здійснюється тьюторський супровід усіх учнів-учасників навчально-виховного процесу. А з 2021 року навчальний заклад ще й приєднався до експерименту всеукраїнського рівня за темою «Тьюторський супровід розвитку соціально-особистісних компетентностей учнів старших класів».
Відповідно, в рамках реалізації ІІ-го концептуально-діагностичного етапу експерименту, впродовж трьох місяців для всіх учасників були організовані семінари. Навчальні заклади України ділилися своїм досвідом роботи, практичними інструментами та дієвими методиками, які тьютори активно використовують у співпраці з підлітками.

Про які досягнення розповідали саме тьютори-еколендівці?

Усі три семінари були різнотематичні. На першому семінарі, спікеркою була тьютор старшої школи Світлана Новодран. Вона розказувала про “Роль тьютора у проєктній діяльності учнів старших класів”. Адже невід’ємною частиною освітнього процесу є саме проєктна діяльність, а метою тьюторського супроводу — розвиток самоосвітньої активності учнів. Інформаційне суспільство ставить нові завдання перед сучасною освітою, розв’язання яких потребує зміни освітньої парадигми – від знаннєвої до практично спрямованої. Й часто перед тьютором постає питання, як створити умови творчого саморозвитку учнів старших класів та надати їм можливість самореалізуватися. Тут на допомогу приходить проєктна діяльність, адже найкраще дитина проявляє себе в дії. І чим вона активніша, тим багатогранніше розкривається особистість, формуються соціальні компетентності. Проєктна діяльність всебічно впливає й на формування комунікативних навичок, розвиває пізнавальні інтереси та творчі здібності.

Які ще теми були до обговорення?

На двох наступних семінарах доповідачем була я. Ми обговорювали “Ефективні техніки самоменеджменту у тьюторському супроводі старшокласників” та аналізували “Сучасні інструменти для розвитку критичного та креативного мислення старшокласників”. Час вимагає змін у всіх сферах життя людини. І школа одна з найпопулярніших структур, якої ці зміни стосуються. Адже їй доручається важлива роль: формувати особистість здатну жити й працювати в реаліях сьогодення. Тому саме у цьому освітньому закладі учні мають навчитись організовувати себе та свій простір, вільно висловлювати думки, генерувати ідеї й реалізовувати їх. На допомогу приходять тьюторіали, де діти можуть в індивідуальній чи груповій взаємодії опанувати та шліфувати необхідні навички.

Чиї практики та виступи надихнули найбільше?

Виступи кожного спікера варті уваги. Приємно вразив проєкт учнів і вчителів зі школи “Афіни” (м. Київ), а саме робота над упорядкуванням збірки “Уламки світла”. Це збірка історій про війну в Україні, або історії, що засвідчують нашу силу.
Принагідно, висловлюю щиру вдячність всім спікерам за виділений час та інформативні лекції, а величезній аудиторії слухачів – за їхню активну участь!

П. Христино, бажаємо Вам успіхів у досягненні усіх поставлених тьюторських цілей!

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ

Попередня реєстрація