Гармонійний розвиток змалечку

Для нашого мозку, як і для тіла, дуже корисна гімнастика та різні вправи. Якщо щодня виконувати одну й ту ж роботу, мозок швидко звикає і починає працювати … повільніше. Щоб розвивати концентрацію, увагу й пам’ять, варто змалечку практикувати виконання цікавих та неординарних завдань. І результат не забариться!

У наших дітлахів в Дитячому садочку “ЕКОЛЕНД” багато улюблених вправ нейрофітнесу (для розумової активності та синхронізації роботи обох півкуль мозку) – ми охоче поділимось деякими з них.

Отож, ці вправи також можна легко виконувати вдома разом з мамусею і татком, або з братиком чи сестричкою:

  • “Ледача вісімка”. Малюємо в повітрі уявну вісімку великим пальцем витягнутої руки – спочатку три рази однією рукою, потім іншою, далі обома руками одночасно, опісля складаємо руки в “замок” та знову малюємо нескінченне число за годинниковою стрілкою та проти годинникової стрілки.
  • “Що якщо?” З цієї фрази починаємо гру з питаннями, на які кожен шукає нестандартні рішення: “Що якщо б ти міг літати? Що якщо б тебе запросили відпочити на Марсі? Що якщо б дерева могли розмовляти, щоб ти їм сказав”?
  • Готуємо звичну страву з новими, нетиповими інгредієнтами, до прикладу, до бургерів, окрім булки, яловичої котлети, сиру, маринованого огірка, помідора, цибулі і листя салату, додаємо … полуницю або… чорний шоколад.
  • На аркуші паперу за допомогою ручки або олівця малюємо що завгодно, але одночасно обома руками. Цю ж вправу можна виконувати з іншим завданням – створювати симетрично-дзеркальні малюнки.

  • Готуємо звичну страву з новими, нетиповими інгредієнтами, до прикладу, до бургерів, окрім булки, яловичої котлети, сиру, маринованого огірка, помідора, цибулі і листя салату, додаємо … полуницю або… чорний шоколад.
  • На аркуші паперу за допомогою ручки або олівця малюємо що завгодно, але одночасно обома руками. Цю ж вправу можна виконувати з іншим завданням – створювати симетрично-дзеркальні малюнки.

  • За обіднім столом діти щоразу сідають не за свій стілець, а за протилежний, таким чином змінюємо звичний сценарій і змушуємо мозок адаптуватися до нової локації. З цією ж метою варто змінювати маршрути прогулянок чи дорогу додому з садка.
  • “Вухо-ніс”, коли потрібно лівою рукою взятись за кінчик носа, а правою рукою – за протилежне вухо. Одночасно відпустити вухо і ніс, плеснути в долоні. Цю ж вправу виконати і в зворотному напрямку.

  • Ліпити з пластиліну, їсти або писати неведучою рукою, тобто якщо дитина правша, то завдання слід виконувати лівою рукою, і навпаки.
  • Розглядати або читати книжку, перевернуту догори ногами, змушуючи мозок бачити звичні предмети під іншим кутом зору.

  • Під веселу музику в певному ритмі та в певній послідовності, яку визначає педагог, змінюємо положення долоньок на столі – розкрита долонька, долонька, стиснута в кулак, долонька ребром на столі.

Нейрофітнес з нами і тоді, коли:

  • на фоні класичної музики пишемо літери англійською,
  • жонглюємо кульками на заняттях з фізичного виховання та вчимось правильно дихати,
  • з заплющеними очима відгадуємо за контурами предмети з чарівного мішечка,
  • і релаксуємо, даючи мозку можливість переключитись на відпочинок та паралельне “м’яке” запам’ятовування цікавинок навколо.

Команда Дитячого садка “ЕКОЛЕНД”