У молодшому шкільному віці закладаються основи мотивації до навчання, отже головне завдання дорослих – “навчити дитину вчитися”. Але ж учні не завжди є самовмотивованими, а це змушує вчителя не стояти на місці й рухатись в ногу з часом, проявляючи ще й творчий підхід. Серед ефективних способів підвищення мотивації – гейміфікація навчального процесу, а саме оцінювання через гру. В умовах вербального та рівневого навчання дітям вкрай важливо бачити свої досягнення, а для батьків – спостерігати динаміку розвитку сина/доньки.
Як це працює у нас в ЕКОЛЕНДі?!
Усі діти люблять ігри, особливо, коли можна швидко побачити результат, отримати бонус або навіть гроші (еколендики)! Так, так за успіхи у навчанні кожен учень від першого до четвертого класу у ЛІЦЕЇ отримує еколендики.
Відстежуючи тенденції розвитку безготівкових розрахунків, з’явилася ідея створити для маленьких еколендівців навчальні кредитні картки – ECObankcard – Learn&Earn.
В процесі такого гейміфікованого оцінювання діти ближче знайомляться з банком (як фінансовою установою), дізнаються про алгоритм отримання карток та правила їх використання, конфіденційність інформації, безпеку тощо. До речі, процес оформлення карток максимально наближений до реальності.
Як відбувається накопичення коштів?
Впродовж тижня учні самостійно заповнюють бланк досягнень, де позначають кількість отриманих позитивних знаків. Цей документ вони зберігають до кінця місяця, щоб отримати “зарплату”.
За бажанням можна накопичувати ЕКОкошти, здійснювати грошові перекази, але головна ціль – придбати маленьких улюбленців, тобто Desk Pet, а також облаштувати їхні будиночки, забезпечити їжею тощо.
Що таке мотиваційна система Desk Pet?
Перш за все – це гра, яка вчить юних еколендівців піклуватися та бути відповідальними за тих, кого приручили. Гра, яка розвиває творчу уяву, креативність, вчить працювати задля власного розвитку, допомагає частково розуміти “справи дорослих”.
Для чого ми це впровадили?
Усе доволі просто, такий підхід до оцінювання допомагає виховувати та навчати гармонійну особистість. Вже змалечку учні вдосконалюють такі скіли як: самоорганізацію, планування, дотримання правил, прийняття рішень та відповідальність за їх наслідки тощо.