Ігри, в які бавляться вчителі

Вивчення англійської мови у молодших класах є важливим фактором комунікативного та фінансового успіху в майбутньому. Як зробити цей процес цікавим та ефективним?!

«Коли ми закордоном, моя дитина не розмовляє англійською», «Як тільки потрібно говорити англійською мовою, мій син забуває всі слова, які мав би знати», – як часто ми в такий спосіб жаліємося на своїх дітей і на освітній заклад? Запитаймо свого сина/доньку: чи подобається їм вивчати мову так, як це, зазвичай, відбувається у школі? Впевнена, більшість із них дасть на це запитання заперечну відповідь!

Як зробити так, аби було не лише корисно, а ще й захоплююче?! «Все геніальне – просте», – знайома всім цитата, яку я систематично втілюю на своїх уроках у ЛІЦЕЇ “ЕКОЛЕНД”.

Впровадження ігрового методу вивчення англійської мови є вкрай важливим ще й з тих міркувань, що в дитини з’являється мотивація до дії, а саме: дії словесної, оскільки  таким чином вона:

  • Комунікує англійською;
  • Підбирає англійською правильні слова;
  • Англійською розуміє про що мова;
  • Прагне знати англійське слово, яке їй необхідне саме зараз, а також згодом.

Чому гра – це так важливо?

  1. Перш за все, це весело. Як свідчить практика, навіть сором’язлива дитина із задоволенням долучається до гри, а інтерес – це вже частина успіху.
  2. Позитивні емоції, створення дружнього середовища в якому комфортно перебувати і комунікувати.
  3. Відтворення реальних умов: можемо сподіватись на подолання мовного бар’єра в дитини у необхідній для цього життєвій ситуації.
  4. Це кроки до впевненості в собі: учень/учениця не боїться, стає сміливішим/сміливішою, більш самостійною, стверджується і, навіть, пишається собою.
  5. Те саме дозвілля, лише з поєднанням мовної користі і просто на уроці – мотиваційно це дуже цінний інструмент.

Звісно, для кожної вікової категорії учнів молодшої школи, ігри повинні бути різні та, безперечно, цікаві:

  • Для учнів 1-х класів важливі недовготривалі візуальні забавки. До прикладу: “Мемо”, “Зламаний телефон”, “Бінго – легко, цікаво і просто”.
  • Учням 2-х класів в додаток до базових ігор можна давати флешкартки «зображення/назва» на предмет знаходження останньої чи антонімічні картки.
  • Для школярів 3 та 4 класів чудовим вибором будуть настільні ігри з включенням граматичного елемента або рольові ігри.

Отож, практика “вчимося граючись” забезпечить  якісний результат та закоханість учнів в іноземну мову. Принаймні у нас, в ЛІЦЕЇ “ЕКОЛЕНД” – ця формула працює безпрограшно.

Ольга Ференс,
вчителька англійської мови
ЛІЦЕЮ “ЕКОЛЕНД”