Думаю кожен з батьків та вчителів стикався з проблемою, коли дитині не хочеться вивчати той чи інший предмет. Що тоді робити? Як зацікавити так, щоб згадка про ваш урок викликала посмішку в дитини, а головне, усе було б засвоєно на відмінно.
Я відкрила для себе захопливу методику – “квест-урок”. Формат уроку, який до вподоби всім моїм учням. Такий метод може бути актуальним і для батьків під час навчання вдома.
Методику “квест-уроку” застосовую для вивчення нових тем, а ще вона є результативною й для закріплення матеріалу.
У такому форматі безліч переваг, в першу чергу для дітей, адже це – дуже цікава гра. Мої вихованці завжди чекають нових завдань та щоразу просять їх все більше й більше. Під час такого навчання еколендівці проявляють свою креативність, розвивають критичне мислення, аналізують та краще запам’ятовують великий обсяг інформації, адже діти самостійно шукають відповіді на запитання. У них формується чудова навичка працювати разом, бо кожен учасник є важливим пазлом, без якого не складеться загальна картина. Ліцеїсти стають більш згуртованими, а це працює і за межами квесту.
Велика перевага цього типу уроків – можливість інтегрувати декілька предметів, підняти в учнів рівень мотивації до навчання, адже кожен бажає разом зі своєю командою прийти до перемоги. І, звісно, такі заняття є супер цікавими, бо побудовані за принципом гри.
Роксолана Ярема,
вчителька географії
ЛІЦЕЮ “ЕКОЛЕНД”