Розуміння заради життя

Сучасний світ технологій дарує людству нові та різноманітні можливості. Справді, жити в світі, де багато що вирішується алгоритмами складних програм, простіше. Проте часто реальність вносить свої корективи і вимагає блискавичної реакції чи глибокого аналізу ситуації для прийняття життєво важливих рішень саме від нас. Чи готові ми до таких викликів? До прикладу, якими будуть наші дії при травмуванні? Чи вміємо з легкістю вибрати безпечні харчові продукти? А як щодо вакцинації? Саме для того, щоб  подібні життєві завдання не лякали нас в майбутньому, основні знання про життя критично необхідні всім вже сьогодні.

Навчальна програма з біології доволі непроста, тому при підготовці до уроків доводиться детально аналізувати методи і форми подачі інформації. Усе задля того, щоб учні  не просто заучували, але й усвідомили важливість й практичність таких знань. В навчанні я дотримуюся принципу: “Розуміти – це цікаво!”. Саме тому для пояснення складних речей завжди використовую візуалізацію, спрощені схеми,  уроки  в природному середовищі та метод аналогії (синектики). Пояснюючи складне, порівнюю його з чимось звичним, що дозволяє активізувати еколендівців, розвинути уяву, творче мислення і суттєво покращує сприйняття. Важливою також є групова робота учнів, бо вона удосконалює навички комунікації та формує стратегії командної роботи. Її я застосовую під час проведення вікторин, змішаного навчання чи при підготовці проєктів.

Усі ці методи дають змогу полегшити сприйняття учнями чогось нового, що, на перший погляд, здавалося складним.

На мою думку, розуміння біології – це дуже важлива компетенція для впевненого вирішення життєвих завдань у майбутньому.

Катерина Левків,
вчителька біології,
ЛІЦЕЮ “ЕКОЛЕНД”

guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі