Дистанційне навчання. Що важливо знати батькам?

Ситуація з вірусом «COVID 19» внесла глобальні зміни в життя кожного жителя нашої планети. Дистанційне навчання стало невід’ємною частиною шкільних буднів учнів та їх рідних. Дедалі частіше чути від батьків як їм неймовірно важко організувати усе на карантині так, щоб кожен у сім’ї міг займатися своїми справами.

Отож, щоб врятувати ситуацію та налагодити продуктивний процес, потрібно дотримуватися доволі простих, але дієвих правил. Відразу попереджаю, що усі рекомендації перевірені та довели свою ефективність.

1. Переконайте свого школярика, що дистанційне навчання – новий, класний досвід, який обов’язково знадобиться йому в майбутньому. Наш світ змінюється з шаленою швидкістю, тому й діти мають навчитися корисних відносин з гаджетами і саме такий формат дає можливість сформувати ці стосунки. Ваша дитина тепер не просто бавиться в ігри, вона отримує знання за допомогою цифрових інновацій. Поговоріть про це зі своїм сином/донькою.

2. Ранок онлайн має бути ідентичним ранку на навчанні офлайн. Тобто підйом приблизно в той самий час, гігієнічні процедури, сніданок та інше.

3. Пам’ятайте, що ваша дитина повинна вчитися контролювати час, тому складіть для неї чіткий розклад, роздрукуйте та зафіксуйте його так, щоб він завжди був перед очима школярика.

4. Дуже важливо створити комфортне робоче місце, в якому все необхідне знаходиться у доступі руки (ручки, зошити, книжки, кольорові олівці тощо) і подбати, щоб нічого не відволікало (телефон, телевізор, домашні улюбленці,…)

5. Обговоріть з дитиною основні правила для відпочинку очей, навчіть сина/доньку робити гімнастику для зору, а також продумайте активний релакс без гаджетів після уроків, наприклад, пограйте разом в настільні ігри, приготуйте вечерю, малюйте тощо.

6. Наприкінці робочого дня попросіть дитину поділитися своїми успіхами чи невдачами, можливо їй потрібна допомога. Спілкуйтесь зі своїм школяриком, для нього це – дуже важливо.

Дистанційне навчання – це шанс сформувати в дитини самостійність, відповідальність та показати, що гаджети – не лише іграшки, але й зручні інструменти для навчання.

Нонна ЛИПЕЦЬКА,
практична психологиня Школи «ЕКОЛЕНД»,
арт-терапевтка,
членкиня Національної Психологічної Асоціації,
членкиня ВГО «Арт-терапевтична асоціація»

Leave A Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *