Моя професія ТЬЮТОР - ЕКОЛЕНД

Kindergarten

Set from 2 years
St. M. Horynya, 11

School

Set 0-4 classes
St. Pluhova, 12

LYCEUM

Set 0-11 classes
St. M. Horynya, 11

E-LEARNING

Set 5-11 classes
Distance education

Моя професія ТЬЮТОР

Так, я тьютор у найпрестижнішій школі міста Львова, чим дуже пишаюся. Я педагог, який дивиться на світ очима дітей, але, при цьому, завжди залишається дорослим.

Щодня, під час ранкових зустрічей, щирі посмішки та радісні оченята учнів спонукають мене забути про будь-які тривоги та хвилювання, і вкотре, перевтілитися у чарівну фею, яка, поміж усім, допомагає творити життєвий успіх дітей.
Кажуть, що дітей можна “читати”, наче книги і, таким чином, відкривати нові світи.  В якомусь сенсі – ми першовідкривачі. Нам відомо все про рівень знань наших учнів, їх відносини між собою, чим вони захоплюються і, дуже часто, ми є довіреними особами для багатьох дитячих таємниць. Кожна дитина, наче безмежна енциклопедія – суміш знань, умінь, навичок, здібностей, зацікавлень, емоцій, хвилювань та радості. Оскільки зі школярами ми спілкуємося впродовж дня, багато праці докладаємо для створення гармонії у класі та умов для розвитку кожного з них. Звісно, що це клопітка праця, яка вимагає безліч зусиль. Адже для того, аби зрозуміти кожного школяра і знайти шлях до нього, потрібні години спілкування, спостереження та ще більше бажання. Усі  діти – унікальні, з власною історією та особливим світосприйняттям, родиною і цінностями, які впливають на їх формування. Знайти підхід до учня, стати одночасно педагогом, ментором і другом, пізнати особливості характеру кожного – це, на мою думку, велике мистецтво, творцями якого щодня є ми – тьютори ЕКОЛЕНДУ.

На початку навчального року тьютор визначає рівень розвитку своїх учнів, а впродовж усього періоду навчання моніторить зміни цього показника. Відповідно бачить напрямки, у яких потрібна допомога. Завдання тьютора зорієнтувати дитину у виборі свого шляху, щоб розкрити та пізнати себе, покращити свої навички, віднайти приховані таланти, навчитися працювати у команді тощо. Всебічно розвинена особистість, яка знає, ким вона є і чого хоче від життя – ось кінцева мета співпраці тьютора та учня.

Мій вибір нелегкий і щодня вимагає уваги, витримки, творчості, позитиву та любові…. Так, я багато віддаю своїй професії, але досвід, неймовірні емоції, посмішки дітей, їх щоденні успіхи – це безцінна винагорода.

Автор: Василина Карабан, тьютор ЛІЦЕЮ “ЕКОЛЕНД”

LATEST PUBLICATIONS

7 “так” у спілкуванні з дітьми

Як правильно спілкуватись з дітьми? На що звертати увагу? Як підбирати слова? Як досягати взаєморозуміння? Як поводитись у кризових ситуаціях? Помилково вважати, що комунікація з

Попередня реєстрація