Еколенд на Наукових фестинах у Львівській політехніці - ЕКОЛЕНД

Kindergarten

Set from 2 years
St. M. Horynya, 11

School

Set 0-4 classes
St. Pluhova, 12

LYCEUM

Set 0-11 classes
St. M. Horynya, 11

E-LEARNING

Set 5-11 classes
Distance education

Еколенд на Наукових фестинах у Львівській політехніці

У суботу, 16 квітня, відбулися Наукові фестини у НУ «Львівська політехніка». На відвідувачів чекали майстер-класи, конкурси, квести, перегони «Roborace», криміналістична лабораторія, подорож у бібліотрамваї, детектор брехні, хімічні цікавинки, показові виступи каратистів, захоплююче шоу екстремалів, конкурс
на кращий малюнок головного корпусу, концерт та багато інших пізнавальних розваг.

Початкова школа «Політехнік-Еколенд» теж стала активним учасником Наукових фестин, провівши низку творчих майстер-класів у дитячому куточку, роботу якого заздалегідь запланували організатори.

«Цільова аудиторія нашого заходу досить широка – від дітей 2–3 років до школярів і учнів коледжів. Наша мета – популяризувати освіту та науку серед дітей і молоді, заохотити їх до здобуття нових знань і вибору наукової кар’єри в майбутньому. Щоб, скажімо, 5-річна дитина прийшла, побачила все це цікаве, яскраве дійство і сказала: «Я хочу вчитися саме тут!» – розповідає Соломія Матвій, спеціаліст зі зв’язків із громадськістю відділу маркетингу та інноватики НУ «Львівська політехніка».
Молоді педагоги приватної початкової школи «Політехнік-Еколенд» також не дали сумувати маленьким відвідувачам Наукових фестин. Останні мали змогу  власноруч зробити «Гілочку знань», аплікувати сову – символ мудрості, фантазувати з геометричними фігурами, створюючи різноманітні картинки, та  розв’язувати логічні завдання-забавки. Саме в такій цікавій формі діти поринули у процес творчості і навчання. «Ми з радістю взяли участь у Наукових фестинах, адже триває наша співпраця з Львівською академічною гімназією та НУ «Львівська політехніка» в напрямі реалізації моделі безперервної освіти» – пояснює директор ОЦ «Політехнік-Еколенд» Оксана Іпакян. «Початкова школа є відправною точкою в цій моделі. Вона повинна забезпечити повноцінний розвиток дитини, готовність до навчання як у старших класах, так і у вищій школі. Перші роки навчання у школі — це саме той час, який можна плідно використати для пробудження інтересу до навчання і до науки теж».

LATEST PUBLICATIONS

7 “так” у спілкуванні з дітьми

Як правильно спілкуватись з дітьми? На що звертати увагу? Як підбирати слова? Як досягати взаєморозуміння? Як поводитись у кризових ситуаціях? Помилково вважати, що комунікація з

Попередня реєстрація