В реалізації комплексно – цільової програми, яка передбачає заходи з питань наступності та адаптації при переході учнів зі школи І ступеня до школи ІІ ступеня, триває плідна співпраця приватної початкової школи «Політехнік-Еколенд» та Львівського економічного ліцею.
Організовуючи обмін досвідом з проблеми навчання дітей молодшого шкільного віку та їх підготовленості до навчання у середній ланці педагогами Львівського економічного ліцею було проведено низку уроків-тренінгів для учнів випускного класу початкової школи «Політехнік-Еколенд». Зокрема, 29 лютого 2016 року відбувся тренінг для школярів «Елементи технічної творчості на уроках трудового навчання», а 16 березня – урок-тренінг «Фінансова грамотність». Під час заняття, присвяченого розвитку технічної творчості дітей, учні 4 класу вчилися зображати навколишнє середовище за допомогою геометричних фігур, а також створювали певні предмети з власноруч зроблених об’ємних фігур. Під час уроку-тренінгу з питань фінансової грамотності школярі з зацікавленістю слухали про походження і історію грошей, про поняття обміну, про те, що таке «захищеність грошей». А ще дискутували на тему «Для чого потрібні гроші» та вчилися визначати справжність купюр.
За словами вчителя початкових класів та координатора з питань реалізації наступності Ірини Когайкевич такі тренінги є не лише цікавими, але й потрібними для четвертокласників, бо таким чином вони частково ознайомлюються з тим, що їх чекає у старшій школі, а також заохочують учнів та мотивують їх до навчання у старшій школі.
17 березня 2016 р. в ОЦ «Політехнік-Еколенд» відбувся круглий стіл за участі педагогів Еколенду та Львівського економічного ліцею на тему: «Психолого-педагогічні умови для особистісного розвитку учня».
За твердженням психолога Львівського економічного ліцею Лесі Захарчук питання адаптації учнів, які переходять з початкової до старшої школи, є особливо актуальним, адже такі діти переживають потрійний стрес: зміна шкільного колективу, зміна учительського колективу, зміна приміщення.
«У вирішенні проблеми адаптації наших п’ятикласників ми працюємо в таких основних двох напрямах. Перший – це проведення семінарів із вчителями, відвідування уроків, організація індивідуально-групової роботи. А другий – це посилена опіка над наймолодшими учнями, принаймні впродовж перших двох місяців. Вже потім ми їх поступово «відпускаємо», дозволяємо бути більш самостійними» – пояснює заступник директора з навчально-виховної роботи Львівського економічного ліцею Роман Бабій.
Під час круглого столу висвітлювалися особливості дітей такого віку, поставали питання необхідності вивчення особистості випускників початкової школи, їх психологічних і реальних навчальних можливостей. Йшлося також про підготовленість вчителів старшої школи до роботи з дітьми молодшого шкільного віку та адаптованість методик викладання. Обговорювалися плани стосовно того, щоб майбутніх п’ятикласників познайомити з майбутніми вчителями та школою.
«Адаптація до старшої школи значно залежить від вчителя, від того, наскільки вчитель знає вікові особливості таких дітей» – говорить психолог приватної початкової школи «Політехнік-Еколенд» Мар’яна Олексів. «Дуже важливо, щоб вчитель вмів зацікавити дитину і предметом, і своєю особистістю».
В подальшій співпраці приватної початкової школи «Політехнік-Еколенд» та Львівського економічного ліцею в напрямі реалізації наступності освіти заплановано низку заходів начального, виховного та методичного спрямування.