Цього тижня в приватній школі – освітньому центрі «Політехнік-Еколенд» відбулося засідання круглого столу педагогів на тему: «Світові педагогічні методики у реалізації процесу навчання», який передбачав аналіз передових методик, визначення їх місця і ролі в сучасній школі та дошкільному розвитку дітей.
Вчителі і вихователі презентували відомі і визнані системи навчання, їхні основні переваги та недоліки. Ділилися власним досвідом використання елементів різних методик у своїй педагогічній практиці, аналізували можливості та проблеми їх впровадження у навчально-виховному процесі в ОЦ «Політехнік-Еколенд». Це і системи навчання «Дальтон-план», «Віннетка-план», «Йєна-план», програми раннього навчання Г. Домана, М. Зайцева, Л.Занкова, М.Монтесорі, В. Воскобовича, теорія розвитку винахідницьких завдань Г. Альтшуллера, Вальфдорська методика.
Головне у розвивальному навчанні дітей – дати змогу висловлюватись, не перебивати, навіть якщо відповідь неправильна. Я особисто застосовую та рекомендую використовувати ігри та завдання з теорії розвитку винахідницьких завдань і творчості, презентованої мною сьогодні. Особливо важливо це для молодших школярів, – пояснює вчитель початкових класів, голова методичного об’єднання Мар’яна Бохонко.
Дітей завжди приваблюють казкові події і завдання. Це саме те, що пропонує методика В.Воскобовича і що мені у ній подобається» – говорить керівник групи підготовки до школи Богдана Вардзаль. «Ця методика дозволяє розвинути пам’ять, увагу, логічне мислення дитини, а також любов до товаришів та вміння їм допомагати. Ігри Воскобовича актуальні не лише для дітей дошкільного віку, але й для школярів».
За словами заступника директора з навчально-виховної роботи Марії Статій проведення круглих столів та семінарів в навчальному закладі сприяє підвищенню рівня майстерності, особливо молодих педагогів. Це спільний пошук шляхів вдосконалення освітнього процесу в ОЦ «Політехнік-Еколенд», спрямований на покращення результатів навчально-виховної роботи.