Всі малята обожнюють ігри, веселощі, різні досліди  та експерименти, і саме в такій формі вони легко й швидко навчаються.

Що важливіше – дати певні знання чи вміння ними користуватись? Добре навчити дитину користуватись знаннями і навичками у повсякденному житті, активізувати її здібності та вміння реалізувати себе. Найчастіше першою сходинкою до активного пізнання всесвіту дитиною є її щире здивування, яке власне стає рушійним мотивом до нових відкриттів і досліджень.

Педагоги в Дитячому садку “Еколенд” залучають малят до різної діяльності, що сприяє розвитку самостійного, творчого і дослідницького мислення дошкільнят. Цьому успішно допомагає реалізація програми “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”, яка передбачає навчання не за предметами, а за темами, щоб діти мали змогу бачити зв’язок між науками. Тоді навчання стає справді системним, потрібним і надзвичайно цікавим.

До прикладу, математика відкривається новими барвами і емоціями, якщо потрібно наосліп визначити контури цифр, або визначити склад числа за допомогою звичайних фасолинок, або спроектувати 3-D зображення дати свого народження, або чимскоріш злічити старт ракети на Місяць, або не помилитись з кількістю ніг і хвостів для представника родини котячих, або перетворити обчислення прикладів на веселу командну гру, в якій всі є підкорювачами Математичних вершин.

А скільки неймовірних цікавинок і видовищ ховає у своїй скарбничці для маленьких дослідників її величність наука Хімія: як власноруч створити …. вулкан, перетворити воду з кулера на сніжинки або взагалі зробити їх невидимими, дізнатись що ж робить повітряні кульки такими невагомими, створити електропоїзд з дроту та батарейок, приготувати кінетичний пісок і наліпити з нього різнокольорових пташок, придумати зубну пасту для ….слона, винайти кульки, які вміють самі надуватись, вигадати квадратні мильні бульбашки, почаклувати над справжньою веселкою, перетворити звичайну соду на магічний елемент і ….. а решта секретів знають еколендівці.

Не менш дивовижним є дослідження світу Природи. Знайомлячись, наприклад, з мешканцями водної стихії, на одному з занять маленькі дослідники вивчали різні види жителів моря та майстрували їх з різнокольорового паперу. Знаннями з математики малята користувались для обчислення бульбашок, за якими можна відстежити кисневе дихання риб, а знання дій фізичних законів допомогли розрахувати силу вітру, який наші малята змоделювали для перегонів мешканців водного простору. І як же ж весело було на тих змаганнях 🙂

У вмілих рученятах наших винахідників звичайна виделка перетворюється на мистецьке приладдя, за допомогою якого можна дизайнувати над об’ємними прикрасами для хвойних дерев. І саме столовий прибор просто незамінний для творчого проектування гострих голочок на пухнастій ялині чи модрині.

Творчі здібності наші маленькі дослідники проявляють і в мистецьких проектах, і в інженерних. За допомогою комп’ютерних технологій, малята вчаться моделювати казкових персонажів, допомагають їм виконувати певні завдання і навчаються самі.

Заняття, досліди, експерименти, мистецькі проекти, наукові лабораторії на прогулянках і за партами розвивають у маленьких еколендівців критичне мислення та комунікаційні навички, в ігровій формі допомагають вирішувати різні завдання й працювати в команді, успішно застосовувати гуманітарні й технічні знання, вміння у повсякденному житті, креативити та дизайнувати.

“Хотів би я знати, навіщо зірки світяться. Напевно, для того, щоб рано чи пізно кожен міг знову відшукати свою”.

Антуан де Сент-Екзюпері