Цікавий і перспективний освітній проект реалізують спільно Національний університет «Львівська політехніка» та підпорядкована йому Львівська академічна гімназія. Йдеться про формування чіткої гармонічної системи навчання і виховання молодого покоління – починаючи з початкової школи і закінчуючи студіями в університеті. Проблема не нова, проте до сьогодні залишається нерозв’язаною.

Цей комплекс включатиме, зокрема, такі взаємопов’язані ланки, як приватні навчальні заклади – початкову школу «Юна політехніка» та загальноосвітню школу 1 ступеня «Політехнік», навчально-виховний комплекс та навчально-виховне об’єднання, що мають назву «Середня загальноосвітня школа 1 ступеня при Львівській академічній гімназії – освітній центр «Еколенд», середню загальноосвітню політехнічну початкову школу.

Як розповідає ректор Львівської політехніки професор Юрій Бобало, всі структурні елементи цієї системи покликані органічно поєднати навчально-виховний цикл у початкових і середніх навчальних закладах із вимогами університету. А ідеологічним та організаційним центром пропонованої системи стане освітній культурно-оздоровчий центр «Еколенд», який розпочав свою роботу на початку жовтня минулого року. Саме тут і розпочинатиметься первинна підготовка адаптованих до вимог сучасної вищої школи кваліфікованих та всебічно підготовлених фахівців, завершальним етапом якої буде навчання у стінах Львівської політехніки.

Головною метою роботи центру «Еколенд», доповнює розповідь Леся Юхман, директор Львівської академічної гімназії, котра, до речі, за підсумками недавнього рейтингу стала найкращою у місті, є забезпечення розумового, фізичного та духовного розвитку дітей віком від 2 до 18 років, котрі відвідують інші дошкільні та шкільні навчальні заклади чи виховуються вдома. Для цього тут передбачена ціла низка різноманітних гуртків, секцій та студій.

Серед головних завдань, які розв’язує «Еколенд» та пропонована система взаємозв’язків початкових і середніх навчальних закладів та університету, виділяються кілька суттєвих аспектів, зокрема, створення умов для гармонійного розвитку особистості дитини, її здібностей, природних нахилів, творчого мислення та пізнавальної активності, а також забезпечення їх соціальної адаптації і готовності продовжувати свою освіту надалі.

Прес-служба Національного університету «Львівська політехніка»